iPrzedszkole
Logowanie do systemu
Do systemu iPrzedszkole można się zalogować na stronie https://iprzedszkole.progman.pl/iprzedszkole. Oprócz nazwy użytkownika i hasła, w polu „Nazwa przedszkola” należy wpisać p_warszawa.
Instrukcja nadawania haseł
- Należy kliknąć najświeższy link otrzymany w mailu z iPrzedszkola (link jest ważny 24 godziny).
- Należy wprowadzić wszystkie cztery pola poprawnie (nazwa przedszkola: p_warszawa, login (nie może być żadnych spacji, czy pomyłek) i dwa razy takie samo hasło).
- Po poprawnej zmianie hasła system wysyła maila z informacją o poprawnej zmianie hasła otrzymać informację, że hasło zostało zmienione poprawnie. Jeśli taka informacja nie dotarła, oznacza to, że krok 1 lub 2 został błędnie przeprowadzony.
- Jeżeli pierwszy link stracił ważność, należy skorzystać z opcji przypomnienia hasła. W nowo otwartym oknie należy wpisać nazwę jednostki (p_warszawa) i login, dane te znajdują się w pierwszej wiadomości z linkiem do nadania hasła.
- Na adres e-mail przyjdzie wiadomość z ponownym linkiem, który ważny jest jedną godzinę. Klikamy w ten link i wykonujemy ponownie punkt 2 i 3.
Uwaga! Hasło musi zawierać co najmniej 8 znaków, w tym co najmniej:
- 2 duże litery;
- 2 małe litery;
- 2 cyfry;
- 2 znaki specjalne;
Po poprawnej zmianie hasła na podany w systemie adres mailowy zostanie wysłana wiadomość:
Powiadomienie z systemu iPrzedszkole:
Hasło do konta rodzic_xxxxxx zostało zmienione.
Aby zalogować się do systemu klinknij tutaj
Ten e-mail został wygenerowany automatycznie. Prosimy na niego nie odpowiadać, gdyż odpowiedź nie dotrze do adresata.
Jeśli hasło będzie zbyt krótkie, zabraknie któregoś z wyżej wymienionych znaków lub hasła w polach Nowe hasło i Potwierdź hasło będą różne, nie będzie możliwa zmiana hasła.
Aby uniknąć błędów przy nadawaniu hasła, można je przygotować w dowolnym edytorze tekstu i skopiować do obu pól Nowe hasło i Potwierdź hasło.
Aplikacja iPrzedszkole Mobile
Aplikację iPrzedszkole Mobile można pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play lub App Store.
Problemy z działaniem aplikacji mobilnej
W przypadku problemów z działaniem aplikacji (np. brak danych o opłatach, brak możliwości zgłoszenia nieobecności, itp.) należy wejść w ustawienia, a następnie wyczyścić dane aplikacji. Po tej czynności należy się zalogować na panel rodzica w przeglądarce internetowej i przejść do zakładki +Więcej >> profil >> kod QR, a następnie nowy kod zeskanować aplikacją w kontach dzieci.